ABAK S.C Mirosława Linsztet, Andrzej Linsztet
ABAK S.C Mirosława Linsztet, Andrzej Linsztet
- ul. Żeromskiego 54, 83-000 Pruszcz Gdański
- tel: 608 496 743
- e-mail: biuro@abaksc.pl
-
Telefon: (58) 683-31-04 (58) 692-08-30 Kom.: 608 496 743
Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
O nas
Biuro Rachunkowe „ABAK” s.c. Mirosława Linsztet i Andrzej Linsztet to firma z wieloletnią tradycją działająca od 1992 roku (od 1999 roku – w formie spółki cywilnej). Długoletnie doświadczenie, doskonałe przygotowanie merytoryczne, potwierdzone Świadectwem Kwalifikacyjnym wydanym przez Ministra Finansów (nr 18331/00), a także sumienność i profesjonalizm naszego zespołu pozwalają zaproponować Państwu sprawdzone metody współpracy oraz stanowią gwarancję jakości oferowanych przez nas usług.
Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie rachunkowości, księgowości uproszczonej oraz obsługi kadr i płac dla podmiotów o różnych profilach i różnej wielkości – naszymi klientami są zarówno spółki kapitałowe (z udziałem kapitału krajowego i zagranicznego), jak i małe firmy jednoosobowe, a także fundacje i spółki osobowe. Nowo powstającym podmiotom doradzamy w wyborze formy prowadzenia działalności, sposobu opodatkowania oraz pomagamy uporać się z formalnościami towarzyszącymi zakładaniu firmy. W ramach świadczonych usług reprezentujemy państwa w kontaktach z urzędem skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Państwa komfort i bezpieczeństwo są dla nas priorytetem, dlatego też gwarantujemy kompetentną i rzetelną obsługę oraz całkowitą poufność wszelkich informacji.
Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą.
* Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności.
Oferta
Ceny naszych usług ustalane są w drodze indywidualnych negocjacji z klientem w zależności od rodzaju prowadzonej ewidencji oraz liczby dokumentów.
Księgi rachunkowe:
- pomoc w opracowaniu zakładowego planu kont dostosowanego do potrzeb jednostki;
- weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z Ustawą z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
- prowadzenie rejestrów dla celów rozliczenia podatku VAT;
- bieżące monitorowanie rozrachunków z kontrahentami;
- sporządzanie miesięcznych raportów w zakresie struktury przychodów i kosztów jednostki;
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych i podatkowych;
- sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez Główny Urząd Statystyczny;
- comiesięczne sporządzanie i wysyłanie plików JPK VAT, oraz- na żądanie urzędu skarbowego- plików JPK KR;
- sporządzanie sprawozdań wymaganych przez Narodowy Bank Polski;
- weryfikacja i wyprowadzanie zaległości księgowych.
Podatkowe księgi przychodów i rozchodów:
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych w podatkowej księdze przychodów i rozchodów;
- weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia;
- prowadzenie rejestrów dla celów rozliczenia podatku VAT;
- sporządzanie dla właścicieli rocznych rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych dla właścicieli;
- sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez Główny Urząd Statystyczny;
- comiesięczne sporządzanie i wysyłanie plików JPK VAT, oraz na żądanie urzędu skarbowego plików JPK KPiR
- weryfikacja i wyprowadzenie zaległości księgowych.
Ryczałt ewidencjonowany:
- prowadzenie ewidencji przychodów;
- prowadzenie rejestrów dla celów rozliczenia podatku VAT;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia;
- comiesięczne sporządzanie i wysyłanie plików JPK VAT, oraz- na żądanie urzędu skarbowego- plików JPK EP
- sporządzanie dla właścicieli rocznych rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych.
Kadry i płace:
- przygotowanie umów o pracę, umów zleceń i umów o dzieło;
- zgłaszanie do ubezpieczeń osób zatrudnionych;
- przygotowywanie list płac dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów cywilnoprawnych;
- obsługa Płatnika – sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich dokumentów i deklaracji;
- prowadzenie akt osobowych;
- prowadzenie kartotek płacowych oraz kart wynagrodzeń;
- przygotowywanie rocznych informacji PIT-11;
- sporządzanie informacji i deklaracji PFRON;
- kalkulacja wynagrodzeń.
Szczegóły wpisu:
- Tytuł: ABAK S.C Mirosława Linsztet, Andrzej Linsztet
- Adres strony: http://www.abaksc.pl/
- Kategorie: biura rachunkowe, Biuro
- Tagi: biuro, biuro księgowe, podatki, rachunkowość, usługi, vaty
Informacje o firmie/organizacji:
- Adres: ul. Żeromskiego 54 83-000 Pruszcz Gdański
Numer telefonu: 608 496 743
Odwiedziny botów:
- googlebot: 95 (ostatnio: 01.03.2024 00:50:40)
Podlinkuj wpis: