ABAK S.C Mirosława Linsztet, Andrzej Linsztet

ABAK S.C Mirosława Linsztet, Andrzej Linsztet

ABAK S.C Mirosława Linsztet, Andrzej Linsztet

Zrzut ekranu http://www.abaksc.pl/
  • ul. Żeromskiego 54, 83-000 Pruszcz Gdański
  • tel: 608 496 743
  • e-mail: biuro@abaksc.pl
  • Telefon: (58) 683-31-04 (58) 692-08-30 Kom.: 608 496 743

    Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.

O nas

Biuro Rachunkowe „ABAK” s.c. Mirosława Linsztet i Andrzej Linsztet to firma z wieloletnią tradycją działająca od 1992 roku (od 1999 roku – w formie spółki cywilnej). Długoletnie doświadczenie, doskonałe przygotowanie merytoryczne, potwierdzone Świadectwem Kwalifikacyjnym wydanym przez Ministra Finansów (nr 18331/00), a także sumienność i profesjonalizm naszego zespołu pozwalają zaproponować Państwu sprawdzone metody współpracy oraz stanowią gwarancję jakości oferowanych przez nas usług.

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie rachunkowości, księgowości uproszczonej oraz obsługi kadr i płac dla podmiotów o różnych profilach i różnej wielkości – naszymi klientami są zarówno spółki kapitałowe (z udziałem kapitału krajowego i zagranicznego), jak i małe firmy jednoosobowe, a także fundacje i spółki osobowe. Nowo powstającym podmiotom doradzamy w wyborze formy prowadzenia działalności, sposobu opodatkowania oraz pomagamy uporać się z formalnościami towarzyszącymi zakładaniu firmy. W ramach świadczonych usług reprezentujemy państwa w kontaktach z urzędem skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

Państwa komfort i bezpieczeństwo są dla nas priorytetem, dlatego też gwarantujemy kompetentną i rzetelną obsługę oraz całkowitą poufność wszelkich informacji.

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą.

* Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności.

Oferta

Ceny naszych usług ustalane są w drodze indywidualnych negocjacji z klientem w zależności od rodzaju prowadzonej ewidencji oraz liczby dokumentów.

Księgi rachunkowe:

  • pomoc w opracowaniu zakładowego planu kont dostosowanego do potrzeb jednostki;
  • weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z Ustawą z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
  • prowadzenie rejestrów dla celów rozliczenia podatku VAT;
  • bieżące monitorowanie rozrachunków z kontrahentami;
  • sporządzanie miesięcznych raportów w zakresie struktury przychodów i kosztów jednostki;
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych i podatkowych;
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez Główny Urząd Statystyczny;
  • comiesięczne sporządzanie i wysyłanie plików JPK VAT, oraz- na żądanie urzędu skarbowego- plików JPK KR;
  • sporządzanie sprawozdań wymaganych przez Narodowy Bank Polski;
  • weryfikacja i wyprowadzanie zaległości księgowych.

Podatkowe księgi przychodów i rozchodów:

  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych w podatkowej księdze przychodów i rozchodów;
  • weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia;
  • prowadzenie rejestrów dla celów rozliczenia podatku VAT;
  • sporządzanie dla właścicieli rocznych rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych dla właścicieli;
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez Główny Urząd Statystyczny;
  • comiesięczne sporządzanie i wysyłanie plików JPK VAT, oraz na żądanie urzędu skarbowego plików JPK KPiR
  • weryfikacja i wyprowadzenie zaległości księgowych.

Ryczałt ewidencjonowany:

  • prowadzenie ewidencji przychodów;
  • prowadzenie rejestrów dla celów rozliczenia podatku VAT;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia;
  • comiesięczne sporządzanie i wysyłanie plików JPK VAT, oraz- na żądanie urzędu skarbowego- plików JPK EP
  • sporządzanie dla właścicieli rocznych rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych.

Kadry i płace:

  • przygotowanie umów o pracę, umów zleceń i umów o dzieło;
  • zgłaszanie do ubezpieczeń osób zatrudnionych;
  • przygotowywanie list płac dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów cywilnoprawnych;
  • obsługa Płatnika – sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich dokumentów i deklaracji;
  • prowadzenie akt osobowych;
  • prowadzenie kartotek płacowych oraz kart wynagrodzeń;
  • przygotowywanie rocznych informacji PIT-11;
  • sporządzanie informacji i deklaracji PFRON;
  • kalkulacja wynagrodzeń.

Ocena: 4,5/5 (4 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Informacje o firmie/organizacji:

  • Adres: ul. Żeromskiego 54 83-000 Pruszcz Gdański
    Numer telefonu: 608 496 743

Odwiedziny botów:
  • googlebot: 4 (ostatnio: 25.05.2020 04:58:03)

Podlinkuj wpis:


Dodaj komentarz